Fotboll idaag♥

  2011-08-21 / 11:15:32 / Allt möjligt /
idag ska jag spela fotboll med mitt lag! elr njaa med 98orna fast det är massor från mitt lag som ska vara med :D <3 men jag åker klockan 13:00 så kmr nt kunna blogga runt 1,2,3,4?tiden... elr jag venne ;) men jag bloggar när jag kmr hem. det LOVAR jag! dast jag kan blogga lite nu innan jag åker såklart :D hah... men hur som helt, nu sitter jag och kollar på TV och chattar <3 OMG imorn är det skoola ... :( kom nt in på EG menmen... om det skulle vara så att nån hoppar av och jag kmr in så tackar jag nog JA! <3 men jag vet lixon nt vart jag ska vara imorn... det enda jag vet är att jag ska va där klockan 9.. men vart?! hahah :P och jag vet nt hur länge heller... hoppas att det nt är en hel skoldag. men nu har jag nt så mkt mer att säga. men Puss på er!


----

Vad är EG?

2011-08-24 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious