@Home♥

  2011-12-20 / 20:51:19 / Allt möjligt /
hejsan, nu är jag hemma från träningen. har badat och åt precis en god middag. pappa berättade nu att det var typ klart att jag ska åka till Kreta i Grekland med Mathildes familj och två andra familjer i en vecka! <3 så kul och skönt att få riktig hetta. då blire mycket sol och bad. på tal om resa: på lördag åker jag till Kanarieöarna det ska bli så mysigt att få lite värme på sig. där just nu är det runt 20 grader tror jag. inte så jättevarmt men varmt i alla fall ;) här får ni två bilder. en på hotellet i kreta (grekland), tror det är det hotellet ;) och en bild på hotellet i kanarieörna.
Grekland!
Kanarieöarna!
Hur härligt ser inte detta ut?!
PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious