Minijul idag!

  2011-12-23 / 12:52:06 / Allt möjligt /

Hejsan alla. Har sovit till 11 idag sen så har jag packat lite och läst... Imorgon klockan 9 går planet så vi får gå upp klockn 5. Ohnoo ;) vi kommer fram till hotellet klockan 2 och då ska jag packa upp hälsa på kusinerna som oxå är där sen ska jag självklart bada! Ni som inte visste det: jag ska till Kanarieöarna... Men jag kommer nog mobil, eller iPad blogga där! :D tar med min systemkamera så när jag kommer hem blir det en riktig bildbomb! :D frågorna ni ställt i frågestunden svarar jag på när jag känner för det. Hur som helst. Vi ska ha minijul idag eftersom att vi åker imorgon. Vi kommer inte få så jättemycket presenter eftersom att resan är väldigt dyr. Det är ju som en julklapp! :) men ville bara uppdatera och berätta hur bloggningen kommer att se ut i Kanarieöarna. Och såklart, är man utomlands ska man njuta av det och inte bara vare inne på datorn hela dagarna! Det fattar ni väl. :) ? Men nu bloggar jag från blogg.se appen. Vet att ni inte bryr er menmen. Och snälla kommentera mycket, det gör mej glad.

OBS: fick en fråga på frågestunden av Loe som undrade vad jag önskade mig mest i julklapp. Det är ju resan och jag kan lägga upp några bilder på vad jag önskar mig... :D

Puss
-Wendela




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious