Min knasiga dag! <33

  2011-06-26 / 21:55:47 / Allt möjligt /
Min knasiga daag :p<3

först på morgonen så plockade jag och mamma fläder och då tog jag med mej kameran! och sedan på vägen hem snubbla jag med mina "träskor" och då dunsa kameran i marken även fast jag hade den runt halsen. då gick det sönder och det skramlade i kameran när jag skakade den försiktigt! jag blev skit sur och ledsen! :( sen åt jag mat och sen kom pappa hem och tittade på kameran. det visade säg att "skyddslinsen" var sönder och att det var glasbitar som skramlade! det var tur att det var "skyddslinsen" och nt "den riktiga linsen" haha :D <3 vi får köpa en ny skyddslins!
sen så spelade jag, Wille och mamma golf! det gick sådär... jag fick 13 poäng.... :O <3 och efter det spelade jag och Wille minigolf ;D <3 aja, det var min knasiga dag! haha :P VAD HAR NI GJORT IDAG? :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious