idag.

  2011-06-08 / 16:12:40 / Allt möjligt /
hejhopp! ;)
idag har det varit en varm och regnig da haha! du är det 25 grader :P hot! :D idag har vi packat ner våra saker från lådan i skolan för på fredag ska vi sluuta <3 :( tråkigt att sluta i "Hedvig" som är den bääästa skolan men aja, det är kul med sommarloooooooov! <3
idag hade skolpoliserna avslutning! vi fick glass, maränger och så! ;) vi fick också en bild på alla skolpoliserna när vi gjorde konstiga saker... haha i mittensitter jag och Melanie och gör fjortis tecken. hehe xD
imorgon så har vi avslutninglunch klockan 1. alla våra gammla lärare vi har haft kommer typ dit! ååh jag kmr träffa Anna Jansson som var min lärare i 4an! ;)
klockan 5 har jag fotbollsmatch. hoppas vi vinner. bloggar när jag kmr hem efter matchen sen! kraaam! ;) <333
jag nu:
...ful


Kaji

Vinnaren av veckans blogg-tävlingen är utlottad, kika in på min blogg för att se om det blev du. Annars är det bara att anmäla sig igen nästa gång! Kram!

2011-06-09 @ 17:17:51
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious