tisdag 7/6...

  2011-06-07 / 21:20:49 / Allt möjligt /
hejhopp! idag har jag varit i skolan och så...
efter skolan hade vi klasspicknik. jag gick på den och vi hade det roligt. ;) igår så beställde jag JBs bok. den kommer typ om en vecka elr två?? hoppas att den kmr så fort som möjligt! <3
jag måste också ha hans parfym someday! <3 luktar säkert "skit" gott :D
jag just nu:
hehe lite konsiga, menmen..
jag är med och tävlar om att bli veckans blogg på: http://kajis.blogg.se/ . har kommenterat tusen gånger så hoppas att jag vinner! haha! <3
grattis Jackie för att du vann. kommer ha en ny veckans blogg snart igen så deppa nt om ni nt vann! <3
och Jackie var den enda som kommentera flera gånger och HON vann! ;)
aja, pusspuss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious