April april!

  2012-04-01 / 20:15:18 / Allt möjligt /

Heii, på kommentarerna till inlägget om att jag ska flytta till New York stod det: april april osv.. Men på Facebook fick jag massor av meddelande och kommentarer om att jag inte fick åka och att de kommer sakna mig..
Hehe, asså vad kul att så många gick på det men det var ett aprilskämt. Ganska lyckat faktiskt, hehe.
Just nu sitter jag i soffan och tittar på kontoret.
Och nu spöregnar det ute, och jag älskar regn faktist. Fast hoppas det inte är kallt eller regnar imorgon för då har vi utegympa.. Bild från i somras.
Ha det bra, puss!



Ronnie

Fy för utegympa när det är så här kallt:( Ha en bra kväll:D

2012-04-01 @ 21:00:09
Anonym

dumma wendi

2012-04-02 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious