MOT STHLM IKVÄLL

  2012-04-09 / 13:14:27 / Allt möjligt /

Hej babes!
Igår var jag med Matilda och vi åkte till mina små kusiner och mysade lite.
Just nu sitter jag och tittar på tv. Innan idag så tittade jag på världens gulligaste program som handlade om folk som hade progeria, det är typ en sjukdom som gör att man inte växer och blir bara cirka 20 år. Gud så hemskt, men det var kul att se de vara så glada och göra saker de tycker om i programmet.. Nog om det!
Ikväll ska jag åka hem till Stockholm igen. Här på landet har de varit skönt fast kallt och regnigt.
För en liten stund sedan var jag ute och fotograferade med min systemis i regnet och imorgon kommer massor av systemkamerabilder upp på bloggen.
Grymt vah?
Puss!
-Bild på Malte när han spelar golf i trädgården-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious