How I make my drink :)

  2012-02-12 / 20:51:39 / Allt möjligt /

Tänkte berätta för er hur jag gör mina drinkar. Jo det är inte så svårt.
Steg 1.
Du tar fram en talrik och häller socker på. Du tar sedan glaset om blöter ner längst ut. Eller så tar du en citron och bara duttar lite. Men det viktigaste är att det blir fuktigt. Du tar glaset och vänder upp och ner och gnuggar in det i sockret. Då har du fått lite socker på kanten.
Steg 2.
Du tar en god juice eller flera och häller i glaset. Hälst tropiska smaker. Jag brukar ta tropisk juice eller någon juice med smak av några goda bär. Men man kan ta det man känner för.
Steg 3.
Ta fram en kiwi, citron, lime, annanas eller något annat och skär i bitar så man kan sätta på som bilden nedan. Jag kör oftast på kiwi.
Klar! Nu har du fått fin fina drink. Förhoppningsvis ska den se ut ungefär såhär.
Puss❤ hoppas ni gillade inlägget! Kommentera vad ni tycker om mitt lilla recept!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious