Trött tjej här

  2012-02-29 / 15:25:06 / Allt möjligt /

Hallu! Idag kom jag inte ut i backen förrens kanske klockan 10. Men just nu är jag sjukt trött. Vill bara sova och äta chips, haha! Vi har fått gå jättemycket idag. Pappa ville till ett ställe i dolomiterna (stav?) och när vi kom fram så fanns det typ inget där, så vi fick gå långt för att komma till närmaste liften... Det var jobbigt plus att det har varit typ 10 grader idag så jag har svettats asmycke. Hursomhelst sitter jag i receptionen nu och dricker en kall fanta. Gott! Men jag ville också säga att jag älskar att ni börjar kommentera, fortsätt med det. Puss på er mina fina läsare!❤



Ronnie

Tråkigt att gå så långt för inget:( Ha en bra kväll iallafall:D

2012-02-29 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious