BELIEVE

  2012-06-13 / 22:22:11 / Allt möjligt /
ÅÅhh vilket toppendag! I Stockholm idag var det en Justin Bieber grej i cafe opera att man fick lyssna på alla hans believe låtar i förväg för de kommer egentligen ut på fredag. De som stod på en speciell lista... Just nu lyssnar jag på alla låtarna för de hundra första som kom dit fick en goodiebag. Och i den låg ju såklart believe skivan! Och en justin bieber tshirt mm.. Happpyyyyyy! Fick också drink där. Jag, Melnaie och Nicole som bara är 13 kom in ändå för de tyckte det var okej sen.. OCH VI FICK SE PÅ EN JUSTIN BIEBER HÄLSNING SOM HAN GJORDE TILL OSS HÄR I STOCKHOLM! HAN SA ATT HAN VILLE SE OSS SNART OCH MYCET MEEER :') Meeeen pusss!
Bilder får ni någon annan dag!
ÄLSKARDEJJJ


Ronnie

Häftigt!! Ha en trevlig kväll:D

2012-06-14 @ 21:17:11
emma

röker du eller har du testat? känner du någon som har rökt? gillar din blogg!!

2012-06-19 @ 23:47:25
emma

röker du eller har du testat? känner du någon som har testat? gillar din blogg!! <3

Svar: Nej jag röker absolut inte! Och har aldrig testat!
Wendela

2012-06-19 @ 23:48:23
Alex Allgulin

Tja fyfan vilken bra blogg du har, jag läser den dagligen skit bra! 👍

Svar: haha söötis! va snäll du är :)
Wendela

2012-06-24 @ 23:34:17
Evita

Hej! Jag undrar bara, är du 98 eller 99? :)

Såg också det där med kenza på instagram! Riktigt coolt! :D<3

Insta: @evitabodare

Svar: jag är 99a :)
Wendela

2012-06-26 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious