THE SUMMER 2012

  2012-06-09 / 20:43:14 / Allt möjligt /
Jag längtar sjukt mycket till sommarlovet. Bara några få dagar kvar. Tänkte berätta lite om sommarensplaner för er läsare. Jag slutar skolan på fedag och då åker jag iväg på fotbollscup med laget och kommer hem på söndagskvällen. Sen ska jag vara hemma i stan lite och vara med kompisar och kanske gå på grönan och så. Vi åker till Halmstad vid midsommar fast stannar bara där lite och sedan ska jag till Grekland med Mathilde. Kommer bli så härligt. Värmen och havet, ååååhh. Ska vara där i en vecka och sedan ska jag åka till Halmstad och stanna där i kanske sex veckor eller något sånt. Vill också åka till Danmark från Halmstad där mitt landställe ligger för det tar bara en timme dit. Jag vill dit för där finns ju Abercrombie and fitch, hehe. Men det skulle vara nice att shoppa lite eller mycket...PUUSS
Q: Vad är era planer för sommar 2012?



Ronnie

Mysiga planer:)Själv ska jag åka runt lite i Sverige.Stockholm,Göteborg besöka några musikfestivaler:D

2012-06-10 @ 11:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious