Tuesday 15.07

  2012-06-12 / 15:07:05 / Allt möjligt /
Bildbrist...
Heej! Förlåt för att jag inte bloggade igår men hade ingnen lust. Men igår gick klassen bara på ett museum, vi började klockan 10 och vid 12 fick vi gå hem. Melanie gick hem till mig och vi var hemma hos mig runt halv 1. Det var chill för egentligen skulle vi slutat runt 3. Vi åt pasta med pesto och sedan gick vi på stan och kikade in i lite affärer. Det var myys.

Idag slutade jag runt 2 och min franskagrupp fick slippa franskalektionen tyckte vår lärare, så det var skönt!
Just nu lyssnar jag på lite skön musik och ska snart ta någonting att äta, för är alltid hungrig typ. Tur att jag tränar, haha. Men fotbollsträningen idag börjar halv 7 till 8. Men puuss!



Ronnie

Sköna skoldagar:)Ser du något på fotbolls-EM? Vilka tror du vinner? Ha det bra:D

2012-06-12 @ 18:49:03
EVERYBODY IS PRETTY

Hej! Fin blogg du har! Kolla gärna in min! Ideen om min blogg är att inspirera tjejer till att vara säg själva, stärka deras självförtroende, tro på sig själva och köra sitt eget race! Också hjälpa de tjejer med problem och som bloggens namn lyder vill jag få tjejer att förstå att alla är vackra på deras egna sätt!
Tack på förhand

2012-06-12 @ 23:19:25
URL: http://www.everybodyispretty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious