Before i die

  2012-03-31 / 18:31:53 / Allt möjligt /
Heej, är hemma nu och sitter med datorn i sängen. Idag var jag ju med Melanie. Vi gick på stan och åt glass på montis. Jag tos vanilla och coconut,white chocolate. Glassen var jättegod.
På hollister köpte jag inget men Melanie köpte en bodysplash och ett vitt linne.
Idag var det jättekallt och inget bra väder. Ska bli samma imorgon..
Nu ska jag öva lite på mina 2 prov vi har i veckan. Biologi prov och svenska prov..
Fast på torsdag får vi påsklov, det blir härligt. På torsdag kväll åker jag till mitt landställe i Halmstad. Vi åker hem på tisdagen. Så när jag kommer hem till Stockholm så är jag ju ledig nästan en hel vecka till, sköönt. Nu sätter jag punkt här.
PUSS
beforeidie
image descriptionimage description


Ronnie

Du har rätt om vädret,jag var också i Stockholm idag.Och det var svinkallt:( Ha en trevlig kväll:D

2012-03-31 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious