Golf time

  2012-03-18 / 14:54:23 / Allt möjligt /

Hejsan, nu sitter jag i bilen med Pappi. Vi ska ut och träna golf. Det ska bli jättekul eftersom det var ett tag sedan. Tidigare idag bakade jag chokladbollar (ni får kanske bilder senare idag) och gick på stan med mammi. Jag köpte ett par nya vita converse. Mina gamla converse är minde än var mina fötter är, haha. Ikväll ska jag kanske åka och kolla på när Wille spelar fotboll, ja, vi får se. Vad har ni gjort idag? Puss!

Arkivbild..

 



Ronnie

Tävlar du i golf också? I dag har jag bara gått lite på stan,fikat och bara tagit det lugnt:) ha en bra kväll:D

2012-03-18 @ 17:48:48
Edith

Inte klokt vad vacker du är :D

2012-03-18 @ 23:50:37
URL: http://quotesandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious