Min fredag

  2012-03-25 / 12:15:59 / Allt möjligt /
Hejsan alla sötnosar! Förlåt att jag inte bloggade i fredags och lördags men jag har faktiskt ett liv, haha. Men jag tänkte lägga upp några långa inlägg nu på morgonen..
I fredags så var jag i skolan. Slutade klockan 13.00. Sedan gick jag till Hollister med Melanie och Wilma. Jag och Melanie skulle köpa en present till Tilda som hade tjejmiddag i fredags kväll. Vi köpte ett fint linne med volanger. Sedan gick jag, Melanie och Wilma på bio med Louise, Nils Ö, Nils L, David, Richard, Fredrik, Olle och Andre. Vi såg hungerspelen. Den var jättebra. Ska läsa böckerna tror jag, har första boken hemma som jag köpte för jättelänge sedan.. På bion köpte vi också ett presentkort till Tilda.
Efter bion så gick jag och Melanie hem till mig ocg bytte om och så, sedan åkte vi hem till Tilda och träffade massor av andra härliga människor. Det var väldigt trevligt.
Sedan kom mammi och hämtade mig. Vi åkte tunnelbana hem.
När jag kom hem tittade jag på tv och tittade på senaste avsnittet av Dubbelliv som jag missade i torsdags.
Det var min fredag det, PUSS!
Tilda här nedanför.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious