Sea lions

  2012-03-18 / 10:19:30 / Foto-djur /
Hej och godmorgon alla läsare. Idag vaknade kvart över 8 idag, jättetidigt så det var jobbigt. Vaknade tidigt igår också..
Men för en stund sen år jag 2 rostade mackor och ett glas smoothie.
I detta inlägg tänkte jag lägga ut fler bilder på sjölejon som jag har tagit i Kanarieöarna på et ZOO. Sjölejonen är jättegulliga tycker jag, och jag har ett kort på mig med ett sjölejon som står precis bakom mig, haha. De är jätte lena. Det kortet kanske jag lägger ut någon annan gång. Har inte det på datorn..
Foto: Jag,NikonD3100
Kommentera vad ni tyckte om bilderna, Puss!


Ronnie

Jättefina bilder,som ger sommarkänsla:D

2012-03-18 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious