Ny header på bloggen

  2012-03-05 / 17:05:53 / Allt möjligt /
Hej alla läsare. Hoppas ni mår bra. Idag har vi haft en nästan vanlig skoldag. Men på engelskan fick vi titta på Kalle och chokladfabriken på engelska för att vår mentor Jill var sjuk. På gymnastiken hade vi simmning. Vi fick dyka ner i vattnet och hämta en docka och sedan fick vi rädda en kompis med en livboj (stav?). Det gick helt okej.
Men nu sitter jag vid datorn. Jag har nyss gjort klar min nya header till bloggen. Gjorde den i photoshop. Men vad tycker ni om den?
Förut var Melanie hemma hos mig. Vi snackade och tittade på lite gamla bilder och videor från min dator. Förlåt får att jag inte bloggat någonting idag men kanske gör ett inlägg lite senare. Puss på er!



SaraWhitmore

- TACK! <3

2012-03-05 @ 20:59:29
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Ronnie

Riktigt fin header:) ha det bra:D

2012-03-05 @ 21:09:42
Amanda

Vilket program gör du om dina bilder i? :)

2012-03-07 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious