Smoothie time

  2012-03-19 / 16:12:02 / Allt möjligt /
Hejsan!
Är hemma från dansen nu. Kom hem för faktiskt ett bra tag sen. Nu är jag nyduschad och fräsh i alla fall.
Det var roligt att dansa lite. Vi dansade typ någon 90-tals dans, haha..

Just nu sitter jag med ett glas smoothie i handen. Jag hade i blåbär, hallon, vaniljyoghurt, juice och banan. Jättegott, dricker smoothie varje dag. Gott och nyttigt!
Snart ska jag börja med lite läxor. Vi har inte så jättemycket läxor denna veckan men imorgon har vi nationellaprov i matte.. Och vi får ingen sovmorgon pga det. Vi får börja halv 9 istället för klockan halv 11.
Ikväll är det 30 grader i Februari. Världens bästa och konstigaste serie, haha.
Puss!

Foto: Jag,NikonD3100


SaraWhitmore

- Tack så mycket wendela! :) Vad tycker du om dom vi gjorde i skolan då? ;)

2012-03-19 @ 17:05:46
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious