Tandläkaren imorgon..

  2012-03-12 / 17:44:02 / Allt möjligt /
Hejsan!
Har nyss gjort klart två so läxor. Väldigt skönt. Just nu sitter jag och spelar draw something. Adda mig om ni vill så lovar jag att köra med er. Jag heter wendybiebs.
Hursomhelst..
Kom just på att jag ska till tandläkaren imorgonen. Är lite pirrig. Hoppas jag inte har några hål eller att jag behöver tandstälning. Aja, det går väl bra.. Men imorgon börjar vi egentligen klockan halv 11 men ska vara hos tandläkaren klockan 8 så det blir tyvärr igen sovmorgon imorgon. Det är ju lite trist kan man säga.
Puss! :D
Bildbrist...


Ronnie

Fy för tandläkaren:( inte kul,hoppas det går bra.Ha en trevlig kväll:D

2012-03-12 @ 19:38:40
SaraWhitmore

Hej Wendela! Vad tycker du om mitt senaste köp från Hollister?? Kramar Sara :)

2012-03-12 @ 20:20:41
URL: http://sarapiper.blogg.se/
SaraWhitmore

- Aw Tack så mycket Wendela! <3

2012-03-12 @ 20:44:53
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious