Update.

  2012-03-02 / 11:47:49 / Allt möjligt /

Heej allihopa är på ett café som har wifi i backen, wiihoo❤
Så jag tänkte blogga lite. Kan INTE lägga ut bilder pga att blogg.se appen är helt konstig som vanligt. Men när jag kommer hem får ni massor av bilder!
Men idag på morgonen skulle vi åka en lift men den var trasig så vi väntade i ca 40 min och sen säger de att man inte kan åka så vi fick ta en annan lift. Det var jobbigt för att det var trångt och varmt där inne. Vi stod inomhus och väntade på en ägglift tyyp.
Men..
Ville berätta att när jag kommer till Stockholm så kommer jag försöka ändra min design, det ser inte klokt ut. Bra va?
Vad gör ni idag? Och en fråga: vart i Sverige bor ni? Det skulle vara lite kul och veta... Men puuuusss❤



Ronnie

Tråkigt med blogg.se appen,och liften:( Tycker inte det är något fel på designen:) Hälsningar från Norrköping:D

2012-03-02 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious