MALTE & MILDA

  2012-05-27 / 19:43:51 / Allt möjligt /
Heej!
Har nyss ätit lite god kvällsmat med min familj. Innan det övade jag lite på mina engelskaglosor som är tills imorgon. Åhhnej imorgon är det måndag, igen! Och måste plugga lite till snart..

Men innan maten ringde Malte med familj och sjöng för mig i efterskott. Malte sjöng så gulligt. De har varit i Turkuiet i två veckor nu så det var härligt. Malte hade köpt Messi fotbollskläder också, haha. Älskar honom! Nu kan ni få lite bilder på Malte och Milda som jag har överfört till datorn frpn min systemkamera.
PUUSS
MALTE





Sööt! Kolla hans léende!
MILDA





Ååh söt hon är. Kolla hennes ögon!


Ronnie

Härliga bilder:D

2012-05-27 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious