Min vecka...

  2012-05-28 / 19:12:00 / Allt möjligt /
Heej allihopa! Jättesugen på att uppdatera nu.
Dagen i skolan gick ganska snabbt tyckte jag. Efter idrotten åkte Melanie hem till mig. Vi chillade och gjorde en SOläxa som är tills imorgon. Vi har bara två läxor denna veckan, SUPERSKÖNT! Vi brukar ha runt 8-10, hehe. Men imorgon är det tisdag och då har vi sovmorgon, så vi börjar klockan halv 11. Så det är rätt så nice. Och på onsdag är det en vanlig dag men på tordag denna veckan har vi friidrottsdag och då ska jag och MElanie och massor fler åka till ett innomhusbad som heter Sydpolen. Det ska bli kul tycker jag. Och på fredag denna veckan har vi studiedag för några i våran skola tar studenten så då är det typ en studentendag eller något.. Nu känner jag att det här inlägget blev lite långt så nu sätter jag punkt här.
PUSS på er och hoppas ni orkar läsa allt.
Jag och mamma i Spanien. Älskardej mammi!


Ronnie

Låter som en skön vecka:) Ha en bra kväll:D

2012-05-28 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious