Gästblogg!

  2012-11-19 / 10:47:27 / Allt möjligt /
 
Hej alla Wendelas läsare! 
Tänkte köra på en liten gästblogg eftersom att Wendela inte uppdaterar! 
Själv är man sjuk och ligger hemma med hosta, ont i halsen osv. Har varit sjuk hela helgen. Fml...
(Random bild på mig)
 
Men aja, tänkte bara berätta lite om vad som hände i fredags.
I fredags gick jag, Wendela och Ari på en fest som var lite tråkig i början men sedan blev det bättre stämning och runt elva tog den slut.
Så det var väl kul! 
 
Nu måste jag typ plugga och lite sånt så jag inte ligger så mycket efter i skolan när jag väl blir frisk. Tänkte köra på ett till gästblogg inlägg om ett litet tag medan Wendela är i skolan!
 
Puss / Elsa
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious