Mode, Skönhets tips osv!

  2012-11-20 / 11:16:43 / Allt möjligt /
Hej guys! 
Det är Elsa som är här igen. Jag är fortfarande sjuk. FML. 
Hatar att ha seg förkylning. 
Men jag bloggar idag igen eftersom att Wendela är i skolan och jag har tråkigt. 
 
Har gjort lite collage på Polyvore. Lite olika outfits och lite skönhets tips!
 
Fin, ganska mainsteam höst/ vinter outfit. 
Kläder från Levis, Uggs, Odd Molly, Colmar, Marc Jacobs, Urbanears, Victorias secret och Dior.
 

Snygg tränings outfit!
Kläder från Nike, Abercrombie, Pink
 
 
Skönhetstips!
(För er som inte vet är jag en ganska stor bodyshop nörd...)
 
Diorshow iconic mascara- Skit bra mascara, de ser väldigt naturellt ut men förlänger fransarna bra!
 
Body Shop Lip Butters- Finns i flera olika "smaker" och jag har 5 olika. Gör läpparna skit mjuka!
Kokos är bäst!
 
Body Shop night and Day cream- Sååå bra. Använder natt cremen mest för att jag har en annan dag creme. Men båda fungerar SKIT GRYMT. 
 
Body shop shower gel- Ni som inte har testat dessa har missat nått. Gå och köp, nu!
 
Body shop BB creme- Mycket bättre än de andra, täcker jätte bra! Dock får man ganska lite för pengarna. 
 
Body shop concealer- Den här är så sjukt grym på att täcka under ögonen! Dock ganska dyr, men det är den värd. Man behöver väldigt lite för att täcka stora ytor! Rekommenderas verkligen! 
 
 
Puss :* 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious