NU KÖR VI PÅÅÅ

  2012-11-11 / 18:22:58 / Allt möjligt /
Tjäää! Nu sitter jag med datorn i knät och ska snart ut och käka på restaurant! För att det är farsdag, så det ska bli mysigt! I morse gjorde jag frukost till pappa och resten av familjen också men han skulle ju såklart åka iväg haha.. Så jag fick spara några american pancakes åt honom.
Jag vet att jag inte bloggar så myycket men nu ska jag förfasen satsa! Fixa ny design, ge tips, idéer, mm.   Så det ska nli nääzz! I helgen har jag varit med kompisar och bara yrat runt och haft skojjigt typ. Måste dra nu puuussspuss
 


arianna

ÅÅh vad gooott

2012-11-11 @ 20:19:30
URL: http://ariannacoia.blogg.se
Sophie

Bra blogg! Vad har du för kamera?

2012-11-12 @ 07:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious